HTML

Okosjáték - Fejlesztő játékok 3-12 éves korig

A Blog fejlesztő játékokról szól: kapható legjobb fejlesztő játékok ajánlásával, online játszható, kinyomtatható és otthon elkészíthető oktató, logikai, készségfejlesztő és egyéb fejlesztő játékokról.

Friss topikok

  • tanarbazis: Sziasztok! A budapesti magántanár-adatbázis! www.tanarbazis.hu Keress tanárt vagy jelentkezz T... (2015.09.26. 22:05) A legjobb fejlesztő játékok egy helyen
  • tanarbazis: Sziasztok! A budapesti magántanár-adatbázis! www.tanarbazis.hu Keress tanárt vagy jelentkezz T... (2015.09.26. 22:04) Csillagsakk

Linkblog

Játékötletek

2011.10.24. 17:00 Okosjáték

Ki vagyok én? 
Többféleképpen játszható. Kisebbeknek a család vagy barátokat kell eljátszani. A legkisebbekkel úgy játszuk, hogy előveszünk sok családi fotót családtagokról. A soron következő játékosnak utánoznia kell a képen látható személy beszédét, viselkedését, gesztusait. Nagyobbakkal játszható úgy, hogy vagy gyűjtünk ötleteket papírra, és abból kell húzni, vagy pedig ő találja ki, hogy kit akar alakítani. Iskolás korú gyerekekekkel játszhatjuk úgy, hogy híres emberre gondolunk. Így jól gyakorolható a történelem, irodalom (irodalmi személyiségről mit tudunk az életéről, stb.). Ha sokan vagyunk, akkor úgy vicces a játék, ha kiküldünk egy embert, és mindannyian ugyanazt az embert alakítjuk, a kiküldött embernek pedig ki kell találnia, hogy kik vagyunk.

Pöttyöző
Általában ketten játsszák. Egy üres papíron felírunk számokat 1-től 20-ig, vagy 30-ig (a papír nagyságától függően). Egymástól távol essenek a soron következő számok. Minden játékos választ egy színt. A számokat sorrendben össze kell kötni úgy, hogy a másik játékos vonalát keresztezni nem szabad. Érdemes megnehezíteni a másik játékos dolgát, de "hurkot" tilos egy szám köré húzni, mert ezzel lehetetlenné tesszük, hogy megoldja az ő feladatát. Felváltva húznak vonalat a játékosok, a saját színét keresztezheti. Pl. az első játékos kezd. Az egyes számot kell összekötni a kettessel. Jön a másik játékos, a kettes számot a hármassal köti össze. Az elején még könnyű a feladat, de később egyre nehezebb. Az a játékos veszít, aki nem tudja megközelíteni, összekötni a következő számot az előzővel.

Krikszkraksz
Hasonló az előző játékhoz, de nem számokat, hanem pontokat kötünk össze, és nem sorrend a feladat, hanem úgy kell a pontokat összekötni, hogy kijöjjön valami felismerhető ábra.


Szólj hozzá!

Címkék: játékötletek

A bejegyzés trackback címe:

https://fejleszto-jatekok.blog.hu/api/trackback/id/tr423322712

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.